Hop N Pop

TROTSA TYNGDLAGEN

Vi på Plint har haft förmånen att få jobba tillsammans med Hop n Pop sedan start. 2016 satte vi deras visuella identitet som spänner sig hela vägen från logotyp, visitkort och mönster till hemsida, förbrukningsvaror och kompletta inredningskoncept. All produktion av grafik, mallar och riktlinjer har sammanställts i en grafisk manual för att underlätta hanteringen av den visuella identiteten för alla som arbetar med den. Manualen innehåller samtliga delar som rör all typ av marknadsföring: logotyp och användning, typsnitt, färger, former, mönster, sociala medier, annonsering, informationssystem och merchandise. Den grafiska manualen överblickas och justeras allt eftersom nytt material produceras eller befintligt material förändras.

Genom åren har vi funnits med vid varje ny etablering och bistått med framtagning av skyltar, väggdekor, lanseringskampanjer, content och allt annat som hör till. Vi är otroligt stolta över att få vara en naturlig del i Hop n Pops verksamhet och hoppas att vi får fortsätta hjälpa dem med grafik, foto och film i många år till!

Om Hop N Pop

Hop n Pop etablerade sin första trampolinpark för barn i Trollhättan under 2016. Hop n Pop är en aktivitetspark där barn (och vuxna för den delen) kan hoppa på en mängd olika trampoliner, dyka ner i skumgropar, träna ninja, lära sig klättra, springa på väggarna, ta en fika och mycket, mycket mer. Ett äventyrsland för hela familjen helt enkelt! Sedan första parken öppnade har Hop n Pop även etablerat sig i Borås, Växjö, Eskilstuna och Haninge, vilket är ett tydligt kvitto på att Hop n Pop fortsatt är en stor framgångssaga.

Besök Hop N Pop här!

Kontakta oss

Vi har alltid en öppen famn för nya kunder så tveka inte på att höra av er. Om det så bara är för en kaffe och prata idéer så finns vi at your service!